woensdag 19 november 2014

Teckeltje

Dit lieve teckeltje is gemaakt voor een nog niet geboren kindje. Papa en mama vinden hem ook lief dus hij komt goed terecht ;-p.

Gemaakt naar een patroon van Deborah Norville Collection, Brown Hound, design by Michelle Wilcox.

Zij is gemaakt van Katia capri en haaknaald 3.


Voor datzelfde lieve kindje ben ik bezig aan een eigen ontwerp. Ik heb een voorbeeld van een wagenspanner gekregen en aan de hand daarvan ben ik bezig met een patroon bedenken/schrijven.
Dit is het eerste resultaat. Ik heb er een goed gevoel over en denk dat ook dit project wel gaat lukken.


Ik heb nog wel een probleempje en dat is dat ik nog geen idee heb hoe ik deze wagenspanner bevestigd krijg aan een buizenframe.....
Ideeën zijn van harte welkom!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten