dinsdag 16 december 2014

Kerst, IceYarn en Drops Cotton Light

Vanavond was het kerstfeest op school en wat hebben ze dat sfeervol gedaan! Mijn " geluk"  was dat ik klassenmoeder ben en dus alles mee mocht maken, mee mocht helpen in de klas. Stiekem kon ik dus ook kijken in de klas van dochterlief. De avond eindigde op het schoolplein met het zingen van kerstliedjes met een kinderkoor en overal lichtjes. Prachtig!



Gisteren is mijn eerste bestelling van IceYarn via Haaksels.nl binnen gekomen. 
Ik ben vandaag dan ook maar gelijk begonnen met uitproberen. Ik maak een sjaal voor mijzelf en heb als inspiratie ook een patroon van Haaksels.nl namelijk de Fairy Tale Cowl. Ik heb hem iets aangepast :-). Het garen voelt (vind ik) een beetje "apart" aan. Het splijt een beetje maar niet hinderlijk.  Maar de sjaal voelt nu al heerlijk zacht aan en daar gaat het tenslotte om!
Overigens haak ik deze met Clover Amour nr 4 en Ice Yarn Mouline Acryl.


Tevens ben ik bezig met een opdracht namelijk een deken voor een juniorbed. Een hele klus maar ik heb de smaak te pakken. Ik haak deze deken met de Clover Amour (eigenlijk is dat het enige haaknaaldenmerk dat ik nu nog gebruik) nummer 5 en het garen Drops Cotton Light. Het patroon Granny Stripe komt overigens van het blog Attic24.



Ik hou jullie op de hoogte!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten