zaterdag 13 december 2014

Mobiel


Na een paar dagen niet te hebben gehaakt gaat het een stuk beter met mijn schouder. Ik haak wat rustiger aan en ook dat helpt :-).

Ik was al een groot deel op weg en nu dan toch afgemaakt.

Ik heb het gehaakt met haaknaald 2, wol van Katia en restjes die ik nog had liggen.

Het patroon van de ster is van de blog Draad en Praat maar dan iets aangepast; namelijk gehaakt tot 36 vasten en 5 punten van 6 vasten.

De maan heb ik gevonden op YouTube maar ook die heb ik naar grootte aangepast. Gehaakt met stokjes in plaats van vasten en nog wat aanpassingen.

En de schaapjes heb ik gehaakt naar het patroon Baby van Echtstudio.

Het idee voor deze mobiel heb ik een beetje gepikt van de blog Haken bij mij.

Dank allen voor de patronen en inspiratie, mijn lieve zwangere zusje was de opdrachtgever en ik hoop dat zij en de kleine er heel blij mee zijn!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten