vrijdag 16 januari 2015

Nieuw model en accessoires

Al enige tijd geleden ben ik begonnen met een sjaal/col geïnspireerd door de Fairy Tale Cowl van Haaksels.nl.
Aangezien ik nog veel van die wol over had, heb ik er een Beanie bij gemaakt naar het patroon van Mooglyblog en de Chunky Fingerless Gloves van Crejjtion.

Aangezien het hele gezin al ruim voorzien is van sjaals, mutsen en handschoenen heb ik dit setje in mijn Etsyshop gezet voor de gelukkige!

De All Grown Up Striped Slouch Hat:


De col:


De polsenwarmers:




Toen dochterlief in de gaten kreeg dat het setje bijna af was (ze heeft tenslotte maar 1 wristwarmer aan) werd alles aangetrokken en wilde mijn meiske wel poseren <3. Een geboren model maar wie zegt dat nu niet over zijn/haar dochter ;-).

De stoere look

The Pose








2 opmerkingen:

  1. Wooooah! Wat een mooi gehaakt setje en wat een prachtige dochter heb jij! Liefs, Stefanie

    BeantwoordenVerwijderen