donderdag 12 februari 2015

Tasje

Afgelopen weekend was ik een dagje op stap. Lekker winkelen met een vriendin. Een heerlijke dag!
Dochterlief had mij wel een "opdracht" gegeven; "Mama, ik wil heel graag ook een tasje, net als jij."

Een aantal winkels bezocht maar eigenlijk kon ik niet echt slagen.

Waarom maak ik er dan niet een??? ;-)

Het patroon heb ik van Tangled Happy.

Het is heel gemakkelijk om te maken. Ik heb het patroon iets aangepast omdat het patroon voor de wol die ik gebruikte eigenlijk wat te klein was. Ik twijfel er nog over of ik er een binnenvoering in ga maken maar voor nu is het wel even klaar. 
Dochterlief is er heel blij mee. Vandaag moest haar tussendoortje en drinkbeker in het tasje mee naar school.

Ik heb hem gemaakt van IceYarn wool worsted, 50%wol en 50% acryl met haaknaald 5.

Dit is het resultaat:


Geen opmerkingen:

Een reactie posten