vrijdag 20 maart 2015

Work in progress....

Deze week ben ik gestart met maar liefst twee nieuwe projecten die beiden ook op korte termijn af moeten zijn.

Het ene project is kleurrijk en dus heel vrolijk voor een vrolijke gebeurtenis die mogelijk en hopelijk binnenkort zal plaatsvinden.


Het andere project is iets totaal anders. Op het schoolplein ben ik in contact gekomen met Fenna die ongelooflijk handig is met de naaimachine (lees jaloerse ondertoon ;-)). Ik volg dan nu ook haar blog.

We hebben samen een mooie ruil bedacht (is dat een swap in blogtaal?)

Onderstaand een sneak peek.   



De gouden draad maakt het zo superchique vind ik. 
Binnenkort het eindresultaat en natuurlijk het resultaat van de swap.
Het garen heb ik besteld bij Haaksels.nl. 



Klik op de afbeelding en je komt in de webshop.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten