dinsdag 12 mei 2015

Een jurkje dit keer

Er zijn van die dagen dat je je wel eens beter gevoeld hebt en vandaag was zo'n dag voor mij...
Maar ja het leven van een moeder gaat niet over rozen (klaag, klaag ;-))
dus uit de veren Paracetamol in mijn mik ennnnn go....
Aangezien ik ook niet zo goed ben in "ziek zijn" (tja wie wel...) ben ik vandaag dat beroerde gevoel gaan negeren. Zo goed en zo kwaad als dat ging natuurlijk.

Een paar weken geleden had ik een aantal patronen geknipt en van de week had ik de stof al geknipt.
Nu dus eindelijk de stoute schoenen aangetrokken en de naaimachine neergezet.

Helaas verliep het ook helemaal niet soepel. Het knoopje van de draad zat bovenop de stof dus de bovendraad is dan te strak??? of te los????.
De gebruiksaanwijzing erbij maar wat ik ook probeerde.....niets hielp.



Ondertussen meerdere malen uitgehaald en opnieuw in elkaar....



Het resultaat verdient dus ZEKER NIET de schoonheidsprijs maar voor nu ben ik tevreden.


Wel irriteert het mij mateloos dat het niet lukte met de draadspanning...
Het moet haast wel aan mij liggen want het is een nieuwe Singer naaimachine dus als er iemand nog tips heeft.....Ik hou me aanbevolen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten