woensdag 10 juni 2015

Amigurumi DenDennis


De meisjes van mijn  lieve vriendinnetje vonden dat ik ook wel eens een "beestje" voor hun kon maken.

Nou dat vond ik eigenlijk ook wel.

Aangezien ik voor mijn verjaardag van mijn kinderen het superleuke boek van DenDennis had gekregen dacht ik dat ik daar wel wat uit kon maken.

Eigenlijk was ik gelijk verliefd op het Uilskuiken (alleen mijn kinderen kozen andere Amigurumi :-().

Dus nu zag ik mijn kans schoon om het Uilskuiken te maken.

No.1 

No. 2


Samen <3


Zo grappig om te zien dat er twee TOTAAL verschillende Uilskuikens zijn ontstaan. Terwijl ik dezelfde haaknaald, hetzelfde garen en hetzelfde patroon heb gebruikt.

Echt handwerk blijkbaar....

Ik vind ze zelf zooooo grappig! 

Ik kan nog even van ze "genieten" want vrijdag gaan ze naar hun nieuwe adres.

Meiden, ze komen eraan! 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten