zaterdag 29 augustus 2015

Wintersetje

Omgekeerde wereld.....

Ik weet het, ik weet het....

Normaal is het zo dat je eerst een winterjas koopt, dan een mooie kleur of mooie kleuren wol erbij koopt zodat je een mooi setje hebt. Maar door mijn wolverslaving is het bij mij helemaal verkeerd gegaan.
Bij een bezoek aan het Wolplein Inspiratiecentrum werd ik verliefd op de wol van mijn polswarmers (zie mijn vorige blog).
Om wel een setje te maken ben ik daar ook weer op zoek gegaan naar bijpassende kleuren, die jas dat komt dan wel, dacht ik.

Ik heb deze col gemaakt naar het patroon van Haaksels.nl, de Fairy Tale Cowl.
En door het fantastische Stylecraft Special DK garen is hij nog fijner geworden!
Dit is toch echt mijn favoriete wol. 
Het haakt heel fijn, het blijft heel mooi en de kleurenkeuze is fantastisch.
En ik vind alle kleuren heel mooi.

De omslagdoeken en dekens die ik gemaakt heb met Stylecraft zijn ook allemaal na de was nog heel erg mooi. 
Dus als je mij vraagt wat mijn favoriete garen is: 

Stylecraft Special DK 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten