vrijdag 18 september 2015

Babybooties

Mijn zusje vroeg mij van de week of ik voor mijn lieve nichtje
een paar slofjes wilde haken.
Daar zeg ik natuurlijk geen "Nee" tegen! 

Zonder internet geen By Asma®a producten dus 
ben ik gaan Googlen (hoe schrijf je dat eigenlijk) en natuurlijk wat gevonden.

Een hele tijd geleden had ik al Baby Merino wol gekocht in 3 verschillende kleuren maar een project had ik er nog steeds niet bij gevonden. 

Tot nu. 


Zijn ze niet leuk geworden?
Hier kun je het patroon vinden.

Ik had gelijk de smaak te pakken. En wilde er nog meer maken maar dan net even anders.
Mijn (beginnende) creatieve brein heb ik zijn gang laten gaan en onderstaande booties gemaakt voor een jongetje.


Ik vind ze zelf heel lief geworden.

Dat creatieve brein is een beetje op hol geslagen. 
Onderstaande foto is een preview van een paar dat bijna af is....


De booties zijn ook te koop via mijn Etsy-shop.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten