dinsdag 6 oktober 2015

Bobbled Star Blanket

Ik ben eigenlijk niet zo goed in langdurige haakprojecten maar op een of andere manier kies ik ze toch ook (steeds) uit.
Ik begin elke keer vol enthousiasme en halverwege zakt de moed mij in de schoenen.
Dan bekijk ik steeds de plaatjes van afgeronde projecten verzamel ik al mijn moed bij elkaar en haak ik gestaag verder.
Als het einde dan in zicht is dan kan ik haast niet meer stoppen.

Zo gebeurde het ook met de BobbledStarBlanket naar het patroon van Angelshandmadewithlove. Klik hier voor het patroon.

Ik begon vol goede moed en dacht dat ik in no time 30 vierkanten zou haken.
Omdat ik voor dochterlief de Bobbledheartblanket wilde maken had ik intussen ook al wol aangeschaft voor deze deken.
Maar zoals altijd viel het weer tegen en deed ik steeds andere projecten tussendoor. Tot groot ongenoegen van zoonlief, trouwens.

Maar uiteindelijk kwam het einde in zicht en was ik niet meer te houden.
Het aan elkaar maken van de vierkanten was eigenlijk zo gepiept en de rand haken verliep ook uiterst vlot.

En natuurlijk, en daar doe ik het allemaal voor, ben ik weer übertrots op het resultaat.



En nu ga ik aan de slag voor dochterlief met de Bobbledheartblanket. 
Zij jaagt me nog meer op dan zoonlief, hahahaha.
Ze zal alleen toch echt nog meer geduld moeten hebben aangezien we ons huis verkocht hebben.

Over 2 maanden gaan we verhuizen en man wat moet ik nog veel doen naast de gewone dagelijkse bezigheden.....

Zo'n vierkantje haken is dan natuurlijk wel een heerlijk tussendoor bezigheid dus wie weet....

Ik hou jullie op de hoogte (als ik daar nog een gaatje voor kan vinden).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten