vrijdag 23 oktober 2015

Herfstvakantie

Herfstvakantie en we gingen op vakantie naar Mooi Zutendaal. Iets wat we nog nooit gedaan hebben maar wat heel goed is bevallen. Helemaal omdat ons leven even helemaal op zijn kop staat. 
Ons huis is namelijk verkocht en op 30 november moeten we ons lieve, mooie huisje al verlaten. 
Gelukkig zijn wij wat snelheid wel gewend. Bij een eerdere verhuizing werden we al de speedies genoemd. Dus zo ook nu hebben we in 9 dagen tijd ons huis verkocht en een nieuw huis gekocht. Dat prachtige huis kunnen we gelukkig 25 november al betreden. 
Dus afgelopen 2 weken stond in het teken van financiĆ«le zaken regelen, scholen bezoeken voor de kids en alvast wat inpakken/opruimen. 

Deze vakantie was dus eigenlijk totaaaaal niet handig maar ooooo zo welkom.
We hebben eigenlijk maar weinig uitgespookt. Een beetje zwemmen, een wandeling door een prachtig bos en een stadje bezocht. Maar wat hebben we genoten van de rust. Lekker lezen, spelen, gamen, kleuren, knutselen, eten en slapen. Ik heb vooral heel veel gehaakt, gehaakt en nog eens gehaakt terwijl ik ondertussen in gedachten ons nieuwe huis aan het inrichten was.

Ik haakte de Striped BoysBooties:


Warme wantjes voor m'n lieve meisje want tja, haar roze handschoenen pasten niet meer bij haar nieuwe rode winterjas.


Een Herfstponcho voor de zus van een lieve ex-collega.


En ik maakte een begin aan de BobbledHeartBlanket voor dochterlief haar nieuwe kamer.


De komende 5 weken zal de haaknaald toch wat op de achtergrond moeten verdwijnen, ben ik bang. En dus zal ook het bloggen even niet meer lukken aangezien ook de man met de meiter en de verhuizing op komst zijn maar na
5 december ben ik er weer hoor. 

Op een nieuwe stek, op een nieuwe plek met frisse energie in mijn nieuwe hobbykamer. Was het maar vast zover!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten