donderdag 12 november 2015

Breaking News!!!!

JOEPIEEEE!!! Ik kan en mag het kenbaar maken:

Ik sta online bij Poppin-kids!

Een website waar je tweedehands merkkleding kunt kopen maar waar nu ook een kopje Homem@de is. En onder dat kopje val IK!!!!
Ik ben er zo trots op en tegelijkertijd vind ik het heel spannend.

Ongeveer 4 weken geleden werd ik door Poppin-kids benaderd of ik het leuk zou vinden om mijn m(h)aaksels te verkopen via haar site. 
Natuurlijk zei ik daar geen nee tegen.

En nu 4 weken later en rondom alle hectiek van de verhuizing (jaja ik kaart het nog maar even aan), sta ik met mijn naam By Asma®a online! 

Ongelooflijk...

Hieronder een greep van de producten waarmee ik gestart ben.




En om de "cadeautjes" compleet te maken heb ik ook nog zo'n superleuke stempel laten maken door MiM's tasjes.

Het lijkt al helemaal echt...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten