maandag 11 april 2016

Niet stil gezeten....

De dagen vliegen voorbij. 
Met brengen, halen, brengen, halen, fysiotherapie, logopedie, sport, zwemles, boodschappen, poetsen, wassen, "afspreken", zijn mijn dagen zo gevuld. 
Regelmatig vraag ik mij af hoe ik hier in hemelsnaam bij gewerkt heb....

De hoeveelheid tijd die ik wil besteden aan bloggen, webshop bijhouden & ontwikkelen en opdrachten afwerken is bij lange na niet haalbaar. 

Ondertussen is de haaknaald in de avonduren (bijna) altijd in beweging.
Maar het gaat me nog altijd niet snel genoeg. Ik heb zoveel ideeën en ik wil nog zoveel maken. 

Maar ik houd vol en de verwachting blijft dat ik het voor elkaar ga krijgen. 
Mijn hoofd zal wel nooit leeg geraken en dat is ook helemaal niet de bedoeling. 

Ik heb nu in ieder geval weer een moment gevonden om te bloggen en daar ben ik dan weer 
heel blij mee. 

Hieronder een foto van wat er van de haaknaald is gegleden de afgelopen weken. Als ik dat dan weer bekijk valt het mij nog helemaal niet tegen ;-).

Voor nu duik ik het heerlijke zonnetje in mét haaknaald en een tomeloos haak project.

Fijne maandag allemaal!

Enjoy the beautiful sun!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten