zondag 26 april 2015

DenDennis

Hij is al enige tijd af maar ik kreeg de kans niet er een foto van te maken. De eigenaar nam hem namelijk gelijk in bezit en dat is natuurlijk helemaal goed!

Niets zo vervelend als een moeder die loopt te zeuren dat ze nog foto's wil maken voor haar blog. ("Blog???? Wat is dat mam? Ik wil er gewoon mee spelen!")


Toen hij "even" buiten ging spelen, heb ik mijn kans gegrepen en een foto gemaakt van dit leuke maar toch wel moeilijke project. Vooral dat...HAAR!!!!!! Ik werd er gek van! Wat haakt dát moeilijk zeg! Maar het resultaat is helemaal naar wens.

Nu nog aan de slag voor dochterlief die de "Kattenkop" graag wil hebben. En ook daar zit hem de moeilijkheid en ergenis in het haar.....

Even geleden had ik de give away op de blog van Sewing Fenna gewonnen!
Hieronder het resultaat:

De kids koken gezellig mee! Dank je wel Fenna!!!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten