woensdag 29 april 2015

Kleine haak&naaiprojecten

Ik ben bezig met "opdrachten" van mijn lieve kindjes uit het boek van DenDennis. Maar soms heb ik ook even zin in iets anders.

Enige tijd geleden heb ik dit tasje gehaakt voor dochterlief. Ze was er superblij mee maar kleine freubeldingetjes (die zij ALTIJD bij zich draagt) vielen er uit :-(.

Nu het naaivirus weer is overgeslagen, kon ik het niet laten om een binnenvoering in haar tasje te maken. Ik had nog een restje Hello Kitty-stof die ik daar geschikt voor vond. 
Enne... Helemaal zelf aan de slag gegaan en nog gelukt ook!


Twee weken geleden zag ik in de winkel dit zomerhoedje. Zooo leuk!!! Maar ja mijn kids zijn daar echt te groot voor. Gelukkig hebben wij sinds een paar weken er een nichtje bij <3 dus ik kon het kopen :-). 

Zoonlief bedacht dat ik daar wel een roos op kon maken! Ze heet tenslotte ook Roos. Dat vond ik een superleuk idee!

Hier het resultaat:






Geen opmerkingen:

Een reactie posten