zondag 12 april 2015

Rokje (genaaid) no. 1

Via De Stoffenkraam weer een stofje besteld omdat me dat erg goed was bevallen.

Natuurlijk moest daar een rokje voor dochterlief voor gemaakt worden.

Het verdient niet de schoonheidsprijs want het is weer enorm wennen na 6 jaar weer achter de naaimachine. Maar voor een eerste kledingstuk na zoveel tijd ben ik redelijk tevreden ;-).

Dochterlief is er in ieder geval blij mee en het smaakt zeker naar meer dus ik ben drukdoende een patroon uit te zoeken (nog niet te moeilijk). Mochten jullie iets leuks hebben dan hoor ik het graag :-)



Ondertussen ligt het haken niet stil. 

Zojuist mijn lentesjaal afgemaakt.




Wat heerlijk toch dat lentezonnetje erop!

En er loopt nog een klein project; een amigurumi voor de jongste (op verzoek).

I will keep you posted!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten