dinsdag 7 april 2015

Paasweekend

Wat een heerlijke paasdagen hebben we achter de rug.

Ik heb een productieve naaidag gehad waar ik mijn nieuwe naaimachine lekker aan het werk heb gezet.

Er stond al langere tijd een haaknaaldenetui op mijn verlanglijstje en die kan nu doorgestreept worden.


Uit het boek Allemaal Rokjes van Mme Zsazsa heb ik een rokje gekozen, stof besteld en patroon getekend. 
Morgen komt de stof binnen...ik kan niet wachten om aan de slag te gaan.

In datzelfde boek stonden ook "patroongewichtjes" en dat leek me wel wat dussss.... Ook die heb ik gemaakt.

Eerste Paasdag zijn we na het familiebezoek nog even de Soester Duinen in geweest (good old memories) en daar hebben we heerlijk genoten en de kinderen nog meer.


Om de paasdagen goed af te sluiten na maanden "niets" doen dan ook nog maar de "stoute" schoenen aangetrokken. 


Nu spierpijn!!!!!!! 
AUW!

En dan is het natuurlijk ook wel leuk als ik het resultaat van de wiegbekleding laat zien in het wiegje!

Dus bij deze:


(Let even niet op de mobiel erboven, die moet nog goed gehangen worden hihi)

Dank je wel Stoffenkraam voor de snelle levering van de stof!


Vandaag ook nog even bij de kinderboerderij gezeten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten