woensdag 10 juni 2015

Nog een hobby erbij.....

Ik was op internet aan het snuffelen naar bretelclips met leuke opdruk voor de spreekwoorden die ik maak (mijn vogeltjes raken op).

Ik kwam terecht op de site Brocante Roosjes.

Wat hebben ze daar leuke dingen!!!!!

Om eens een keer uit te proberen ook een roosje en een madeliefje besteld.

Hieronder het resultaat; 
Twee ringen. Een voor dochterlief en een die voor nu nog in beslag is genomen door zoonlief :-)

Zijn ze niet onwijs leuk?!


Overigens een hele snelle levering van de website.


Natuurlijk heb ik er ook besteld waar ik voor ging kijken, namelijk de bretelclips met opdruk. Nu nog even goed bedenken hoe ik het vast ga maken aan elkaar want tot op heden laat het nog steeds los als ik het met secondeslijm doe.

Mensen nog tips?

Indien het gelukt is, zal ik het natuurlijk showen in mijn blog.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten