dinsdag 30 juni 2015

Terug van weggeweest...


Het is al weer even geleden dat ik geblogd heb.
Druk, druk, druk, druk....
Ik heb niet stilgezeten, ook niet met haken :-).

Om te beginnen heb ik twee speenkoorden gemaakt op verzoek. De kindertjes zijn nog niet op deze aarde maar ik mocht de aanstaande papa en mama wel hiermee verblijden.

Kort na het feest van zoonlief is dochterlief alweer jarig. 
Thema Frozen, hoe kan het ook anders. Dus ook in de keuken ben ik druk aan de slag gegaan met onderstaand resultaat:


En voor de juffen weer eens wat anders:





Om in het thema te blijven ook voor het kinderfeestje Sneeuwvlok onderzetters gemaakt.









En ook nog sneeuwvlokken die in het huis opgehangen zijn.
En 6 Olafs geknipt voor een spelletje.

Ik zei toch dat ik niet had stilgezeten ;-)


Daarnaast wederom een nieuwe bezigheid gevonden: Gellac nagels.
Maar aangezien ik nog 1 ochtend moet werken en dit 14 dagen (zegt men) blijft zitten mijn moeder maar tot proefkonijn gedoopt.
Best gelukt voor de eerste keer (al zeg ik het zelf).



Mijn lieve buurmeisje is dol op poppen en daarom op verzoek dit schatje gemaakt.
De naam heb ik nog niet doorgekregen....


En de tuin wat opgefleurd met kleur.


En zo zijn de dagen in juni voorbij gevlogen.

Trouwens had ik deze Kattenkop van DenDennis al laten zien. Op verzoek van mijn lieve dochter. Is zij niet geweldig?


Nu het bijna zomervakantie is, alle verjaardagen voorbij zijn en ik bijna fulltime huismoeder ben, hoop ik dat ik meer tijd krijg/neem om te bloggen en alles wat er in mijn hoofd zit eindelijk uit kan broeden...

Keep u posted!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten